perjantai 4. huhtikuuta 2014

Puhelinta tyhjemmäksi....

Oon TODELLA laiska tyhjentämään kuvia puhelimesta koneelle ja teen sen aina kun puhelimen muisti on niistä niin täynnä, ettei kuvien poisto ole edes mahdollista puhelimen kautta.

Mistä se sitten täyttyy? - no tietty ManuManuManuLaraLaraManuLaraMaisema x 456-kuvista.. 

Thaimaa, maaliskuu 2013 .. Täytyyhän näitäkin säilöä puhelimessa vuodesta toiseen..?

Kevättä pukkaa 2013

äiskä ja tytär 

Tukholman keskustassa



Tampere

Tampere Dressage Festival 2013

tiger

EBEF 2013

Manu innokkaana mukana kisoissa... 

Aarre maneesissa?





HIHS 2013

ja aamuisin areenalle


Seinäremppaa aivottoman näköisen piraijan kanssa..

Joulu-Manu




Oon NIIIN koukussa tähän sarjaan..

Reippain tallikoira - joka ei halua tulla talliin..

.. siispä reipas tallikoira kävi seuraavana päivänä PITKÄN lenkin ettei sen tarvi tulla tallille ollenkaan..

3.4.2014
... Huomasin juuri olevani jokseenkin hidas siirtämään kuvia myös koneelta ulkoiselle kovalevylle... Siispä klikkailin eilen latautumaan nämä tämän vuoden kuvat talteen...


... Tein eilen myös aika ison kuvaesityksen hevosmessuille.
Olisi suuri helpotus jos muistaisin minne ja millä nimellä sen koneelleni (?) tallensin...
Ei muuten, muttaku tarvisin sitä heti aamusta..




8 kommenttia:

  1. Voi juku miten ihania kuvia! Ja mä oon kanssa niiiin koukussa Ryttareliteniin. <3

    VastaaPoista
  2. haha MUUTAMA kuva.. :D huhhuh! Muutamat hetket viime kesältä näytti tutuilta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo... :| mulla on vissiin jo tommonen määräntajuki nii hämärä, että lauantainaki messujen loppupäivästä näin S:ää joka kysy oonko ottanu paljo kuvia.
      "Emmää tänää oikeestaan hirveesti"... 1550 kuvaa on kai sitten ei nii hirveesti? :D kamalaa..

      Poista
  3. Jumankauta Hanna mä säikähin et mitä mun kone rupes just lataa kun pääsin ton alimman kuvan kohdalle.. Mulla läppärillä ihan saman väriset noi reunahärpättimet ikkunoissa. T:Aaverahkaa popsiva Maria

    VastaaPoista
  4. Siirsin ajatuksen voimalla sulle latautuun pari kuvaa ;) ...
    ja sentää POPSIT sitä..? etkä kauho.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No koitin kuullostaa vähemmä sialt.. Pää tungettuna rahkatuokkoseen muutaman röhkäisyn säestämänä kun koitan sieltä saada happea ehkä lähempänä totuutta..

      Poista